Mijn pas werkt niet, wat nu?
Er is niks vervelender dan een laad- of brandstofpas die niet werkt, dat begrijpen we. Om dit probleem snel te verhelpen, kun je het beste contact opnemen met fleetkennis.
Bij voorkeur ontvangen wij een mail met daarin een omschrijving van het probleem. Waar mogelijk zullen wij dit probleem meteen oplossen. Anders nemen we contact op met de juiste partijen.
Bellen naar fleetkennis is uiteraard ook mogelijk. Dan proberen we jou zo spoedig mogelijk te helpen.
Related Articles
Mijn energietarief is gewijzigd, wat nu?
Als het kWh-tarief dat staat ingesteld op je laadpaal niet meer overeenkomt met het energietarief dat je betaalt, dan is het nodig de laadpaalleverancier hierover te informeren.
Ik moet mijn auto inleveren, hoe werkt dit?
Aan het eind van het leasecontract, ben jij verantwoordelijk voor het inleveren van de auto bij een vestiging van de leasemaatschappij of bij de dealer/garage. Onder de leaseauto worden ook een voorloop- of huurauto verstaan. Afhankelijk van de reden ...
Welke kosten mag ik betalen met mijn pas?
In de Volta NXT leaseregeling staat vermeld welke kosten je mag betalen met je brandstof- of laadpas. Je hebt de leaseregeling ontvangen bij indiensttreding en op het moment dat het bestelproces van je (nieuwe) leaseauto werd opgestart. Twijfel je of ...
Wat gebeurt er met mijn laadpaal bij een verhuizing?
Neem contact op met fleetkennis om de situatie te bespreken en om te beoordelen wat er met de laadpaal gaat gebeuren bij de verhuizing, er zijn namelijk verschillende opties. De laadvoorziening kan achterblijven, meeverhuizen of elders ingezet ...
Kan ik ook laden en tanken zonder pas?
Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat je je brandstof- of laadpas niet kunt gebruiken doordat deze defect is of dat je je kaart verloren bent. Gelukkig kun je dan gebruikmaken van de MultiTankcard Next app. MTc Next app Download de app hier voor ...